NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

DAFUQ

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يا رجاله اعرف واحد ميوله الجنسية للدياثه بس هو عازب وعاوز يتجوز، عاوز مساعده بسيطه كده مش عروسه عاوزين لما يجي يتقدم لواحده يعرف إذا كانت هتقبل أن رجاله تانيه تنام معاها ولا لا، ولو حصل وتتجاوز واحده رفضت الجنس ممكن يخليها تتناك من رجاله غير جوزها قدامه؟

هتقول للعروسه ايه تقبلى تتجوزى ديوث .. يا جماعه ارحموا نفسكم من افلام السكس شويه

بسيطة خليه يتجوز واحدة من شقة دعارة او عندها ميول للدعارة ببساطة و أفتكرت أنى شوفت قبل كده بنات كاتبة أنها عايزة تتجوز واحد يسيبها تتناك براحتها فممكن يدور على دول

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
هتقول للعروسه ايه تقبلى تتجوزى ديوث .. يا جماعه ارحموا نفسكم من افلام السكس شويه
لو انت مقتنع أن الميول الجنسيه جايه من افلام السكس يبقي مكنتش تعلق وتوفر كلامك لنفسك

بسيطة خليه يتجوز واحدة من شقة دعارة او عندها ميول للدعارة ببساطة و أفتكرت أنى شوفت قبل كده بنات كاتبة أنها عايزة تتجوز واحد يسيبها تتناك براحتها فممكن يدور على دول
مهو مش هيروح شقه دعارة يقولهم انا جاي اتجوز من هنا 😂

يتجوز واحده شمال بدل ما ياخد بنات الناس يبهدلهم معاه عشان خاطر مزاجه
ينقل لقسم الدياثه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مهو مش هيروح شقه دعارة يقولهم انا جاي اتجوز من هنا 😂
أكيد لكن ممكن مثلا يروح أو تجيله واحدة و اتنين و تلاتة و يجرب و يشوف مين هتوافق أنها تعمل ماتش أعتزال من القطاع العام و تدخل القطاع الخاص لأن طبعأ مش كلهم هيوافقوا لأن فيه منهم اللى بتعمل كده مضطرة لأى سبب و فيه اللى بتعمل كده للمتعة و فيه اللى بتاخدها شغلانة و ده النوع اللى هينفع معاه

• عجبني
التفاعلات: DAFUQ
لو انت مقتنع أن الميول الجنسيه جايه من افلام السكس يبقي مكنتش تعلق وتوفر كلامك لنفسك
مقتنع انك لو بتتكلم جد يبقى عليه العوض

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%